...Yang Sedang-Sedang Saje...

manis. sopan. santun. muda. remaja. dan wallaahu a'lam bissawab...

Sunday, November 27, 2005

penny for a tot!

penny for a tot:


bila si dekni nak habis mandi? katakanlah.... mak dah call suro beli ayam. aku rasa tu ayam pon tido balik ah tunggu aku sampai ntuc heh. so nyari nak sarapan apa? 1. mee soto 2. prata 3. eskrim? hmmm... yang penting, teh wajib ah.... *HOIIIIII CEPAT AH MANDI*

k k u all ah better dont tell her ah i quiet2 update my blog here. she bathing lar. who is she? my partner in crime ah who else. btw ah she ah i tell u, very d pengecut one ah dats y i had to sleep here ah.... k k chiao ah tuan tanah finish mandi oredi.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hoiiiii!!!!kongasammm kau!!kelabu asap btol!!!hmpf!!

dlm diam eh kau..haiyaakkk!!!ahh blng la sume org aku nih P-E-N-A-K-U-T..kau pon ape kurangnye..

aniwae thanx krn sudi menemani ku tika ku kesunyian dan keseorangan..haha...

9:02 PM  
Blogger Perempuan... Wanita... dan dot dot dot com said...

weehehehehe. alah beb, jgn paiseh ah aku kata kau pengecut, psl aku pon 2 kali lima sepuluh divide by 2 eh. aku pon ikhlas menemani kau. cuma, kalau kau nak bagi jugak, belanja aku swensens pon aku sudi ah. PLUS, AKU PEH BURITOS ASBESTOS PLUS COKOLAT TATLET mana dahhh?

10:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

wahwahwah..swensen..burritos..soklat tatlet..ape lagi mak enche'??

insyallah la yer..klw ade rezki kau..ade la....

10:35 PM  

Post a Comment

<< Home