...Yang Sedang-Sedang Saje...

manis. sopan. santun. muda. remaja. dan wallaahu a'lam bissawab...

Monday, October 03, 2005

gwe pon tak tau apa nak cakap...

ah selamat malam ah. gwe pon tak tau apa gwe nak ckp, gwe bikin kerja kebajikan ni pon atas dasar kebosanan yang tulen (pure boredom, kalau salah hentam saje lah). jadi kalau sape2 yang tersesat tiba2 korang termasuk dan terbaca blog saya ntahape hape saya merapek merapu pon saya tak tahu, ah buat dek je ah eh. yang pengting saya takkan bual psl racism or wadever. dont worry ah saya bukan racist. saya melayu jati campuran darah espanyola, hindustan, arab, omputeh, dan bermcm2 lagi. (ok nampak sgt saya bueh) mari ketawa... HAHAHAHAHAHA. k lame.

saje je buat simpel2 belaka, maklumlah title blog saya ni pon YANG SEDANG SEDANG SAJE. ah mesti awak teringat dangdut kan kan kan? yaaaa ayuh goyang semuanyaaaaaa. ok ah saya rasa sampai di sini saje. lagi byk gwe merepek, awak yg baca pon nanti kerja tegendala kan kan. dari tu salam manis disertakan peluk dan ciuman belengas dari saya... MOOACKSSSSSSSSS.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home